Skål!

Tobi talar / Permalink / 5
m+j
Oj oj oj, igår blev jag bjuden hem till Ph & J på tacos.
Skillnad det mot en viss fröken A som har pratat om tacos i ett halvår utan att det händer nåt...
För att inte tala om fröken P (eller fru, ska det nog vara förresten) som också är skyldig mig en middag.
Det är tur att jag har Bill, så jag kan gå dit och svulla ibland.
Tacos
#1 - - Anonym:

Snygg Bobby Ewing frisyr!

#2 - - FysCoach:

Hörru du, du som skriver lite varstanns. Hjälp oss att sprida att vi har damlagsmatch mot ÅFF på grebovallen. Söndagen 27/4 17.00 smäller det. Seså, gör en insats nu. Du har ju tom släkt i laget...

#3 - - Mange F:

Faan Tobbe, vad har du för frisyr. American collegeboy = Pannkaka 2.

#4 - - Tobi:

Alltså...om ni tittar noga så ser ni att halva frisyren är skuggan på väggen bakom.

#5 - - borell:

vilken tät david hasselhoff frisyr! men va fan jag ser att rynkorna börjar komma.det är bara att boka tid.

Till top