Gruvan närmar sig...

På gång / Permalink / 9

Japp, på fredag smäller det! För att vara säker på att komma in kan det vara bra att köpa förköp (Greboaffären, JAM i Lkpg och Willys i Åtvid). Första band går på 21.00.
#1 - - Gobo:

Hmm maybe I'll come :P

#2 - - Jimpa U:

JAg kommer att ha kuknäsan på:-)

#3 - - Anonym:

synd blir harrys på freda...

#4 - - Johan:

Du skulle inte kunna smuggla in en främling i gitarr fodralet? Jag missade dig på SGG.

#5 - - Tobi:

Har redan smugglat in tre groupies. Men 120 pix har du väl råd med? Då ingår ju en bira också.

#6 - - Johan:

Kruxet är att de 18 åren inte är fyllda än, och jag har hört att de är ganska hårda med sånt på Gruvan. Om inte, vad skulle en spelning med JS eller dig kosta att boka?

#7 - - Johan:

Det kanske blir dubbelpost nu, men jag kan inte se min kommentar. Ja jo pengarna är inget problem, snarare åldern, de arton infaller först om ett par månader. De ska tydligen vara ganska hårda med sånt på Gruvan, tyvärr. Om inte, kan man hyra in dig eller JS för en lagom summa?

#8 - - Tobi:

Visst går det bra att boka både Snusket och JS. Mejla mig på Tobi[email protected] eller Phalén (JS) på von[email protected].

#9 - - Johan:

Done, tackar.



/Johan

Till top