Hua Hin som sagt

Tobi talar / Permalink / 4
Kom till Hua Hin med taget idag, efter en natt som blev oplanerat hard.
Kan val saga att medelaldern har ar den hogsta under resan, trots att det finns manga barnfamiljer som drar ner snittet. Och det kanns som att halften av alla har ar svenskar.
Var pa ett svenskstalle och kakade en FET Toast Skagen (ca 5 cl rora pa brodet) och kopte SNUS!!!!
Fast det finns ganska mycket girliebars, och jag sag till och med ett gogo-stalle. Jag bor sjalvklart mitt inne i smeten.

Och den dar flygbiljetten till Bali blev det visst inget med, det vart nat vajsing. Sa nu maste jag hitta pa nat nytt.
#1 - - Markus Stöld:

Stackare att behöva vara där nere.

#2 - - Bloggtävlingar:

Missa inte min nya sida.. som försöker göra allt jag kan för att samla alla bloggtävlingar på en och samma sida... in och se om du hittar nån tävling du vill deltaga i..=)

Har du själv en tävling, skicka ett mail eller skriv en kommentar hos mig...

#3 - - Anna:

hey sluta upp med snusandet.. det ar ackligt..
no offence!

#4 - - Tobi:

Ska sluta nar jag kommer hem. Men jag maste snusa har nere annars borjar jag bara roka istallet.

Till top