Khaosan Shit

Tobi talar / Permalink / 4
Tva dagar pa Koh Tao far banne mig racka. Kom till Khaosan Road i Bangkok nu ikvall. Och har far det banne mig racka med EN dag. Imorgon blir det Sukhumvit igen, sen ar det bara tre dagar kvar sen aker Skold hem. Jag stannar ju som bekant nagra veckor till.
Ska traffa Phalen o Jossi pa Bali el Lombok runt den 20:e och har inga planer vad jag ska gora tills dess. Nan som har nagot forslag?
#1 - - Din snyggare bror:

Hej du! Rickard behöver en kostym du kan väl roa dej med att sy en till honom eller kanske be någon göra det åt dej.

#2 - - Tobi:

Mejla over alla matt och en bunt pengar sa fixar jag det.

#3 - - Din snyggare bror:

Vad är det för mått du pratar om han är ju lika fet som du,pengar är väl inget problem han får väl sms:a över några kronor.

#4 - - Anonym:

:) :) :)

Till top