Nu ar den javeln antligen vack

Tobi talar / Permalink / 4
Idag var jag hos tandlakaren och drog ut en visdomstand. For en manad sen filade jag ner den for att en vass kant skar upp kinden hela tiden, men nu drog jag ut den helt. Den har hallt pa och varkt som fan i ett par manader. Har den i en pase, kommer nog en bild sa smaningom.
Efterat spydde jag som en gris.
Nu ar vi pa MBK (stort varuhus i BKK), Stold koper klader och jag ser pa. Hans sista kvall ikvall, sen drar han imorgon natt. Jag har annu inte kommit pa hur jag ska gora med Indonesien-grejen. Ett sak som komplicerar det ytterliggare ar att jag maste lamna landet den 10 for nytt visum. Funderar pa en svang till Laos...
Martin o Vickan - skulle inte ni dit? Nar var det?
Igar hangde vi pa Soi Cowboy och Soi 13, klappade elefanter, kollade pa gogo, drack chang och at shawarma. Far se vad som hander ikvall. Tandlakaren sa att jag inte far dricka ikvall, men nagra chang slinker nog ner anda.
#1 - - kräkset:

När jag såg rubriken var jag helt säker på att du menade Stöld.

#2 - - Bill:

Vad kostade besöket?

#3 - - Tobi:

400 SEK

#4 - - Vickan:

Jo, tanken var att vi skulle åka om en månad. Martin fick dock inte ledigt från sitt jobb, arrgh. Nu har vi två flygbiljetter som ligger hemma i lådan, med avresedatum 28 maj istället. Det blir nog GÖTT det med! Priset var gött om inte annat: 5900:-. Rena klippet!

Till top