Pa jakt efter BF i KL

Tobi talar / Permalink / 1
Pa jakt efter BF i KL
"Det ar en nattmarknad pa gatan, men jag ska inte ga
 Nar man rest sa har lange har man vart pa allihop
 Vad bryr jag mig om Bangkok, vad bryr jag mig om KL
 Det har ar...en Indonesien-sang"

 
Kom till KL (Kuala Lumpur) ikvall efter mer an ett dygn pa tag och buss. Hann faktiskt lasa ut hela Stieg Larssons "Man som hatar kvinnor" pa taget (over 560 sidor!), och da sov jag anda fem timmar.
Gjorde ett stopp i Butterworth (stenhart namn) pa vagen ner. Vad sager du om det, Vickan?
Checkade in pa ett hotell i Chinatown och har ett stort problem. Vilken sang ska jag valja? Jag har tre att valja pa, det var namligen ett 5-pers rum. Eller ska jag plocka upp fyra brudar pa rummet?
Fast da behovs ju lite hojtarolja och det kan vara lite knepigt att fa tag pa har. Nyss gjorde jag bort mig nar jag kakade Tandoorikyckling. Trodde att dom hade bira dar eftersom det var ett indiskt stalle, men ICKE!
Blir kvar har i KL i morgon, sen blir det Bali. Ska dock inte aka upp i Petronas-tornen (bilden). I tre ar forsokte jag komma upp utan att lyckas, det var stangt av olika anledningar. Sen nar jag antligen kom upp fick man bara aka till bron pa 170 m. Forsumbart hogre an Kaknastornet. Vilken flopp! Man vill ju aka till toppen.
Na, nu ska jag ner till kineserna. Dom kan man alltid lita pa att dom har pilsner.
#1 - - Snökalven:

Jäkligt coola hus!

Till top