Tillbaka pa Bullshit Plaza

Tobi talar / Permalink / 4
Efter en svettig natt pa Khaosan ar vi tillbaka pa Sukhumvit. Personalen borjade asgarva nar vi dok upp. Tredje gangen for mig i Bangkok den har resan, och det blir minst en vanda till.
Idag har vi shoppat lite. Stold kopte en massa trojor och jag gjorde tre kanoninkop: nya pilotbrickor (glomde dom gamla pa Koh Tao) 44 SEK, nya kortbrallor (militarstil och svinsnygga) 40 SEK och en ny ring (den gamla ar trasig) 76 SEK.
Stold har aven tagit matt hos skraddaren och jag har bokat tid hos tandlakaren imorrn.
Nu ska jag kolla resa till Bali och forsoka mejla Mangan A som ocksa ar i Bangkok. fast just nu ar Hotmailen nere sa Mangan om du laser detta sa bor vi pa Ruamshit Plaza mellan Sukhumvit Soi 13 och 15 om du har lust att komma forbi pa nagra Chang.
--------------------------------------------------------------------------------
Innelistan:
1. Thaihalsningen som nyhetsupplasarna borjar och avslutar med pa TV
2. "What you do?"
3. Happy Ending
4. En bucket pa Haad Rin
5. Stjartslang pa toaletten
6. Ryskor

Utelistan:
1. Backpackers
2. Sma thai-toaletter dar man maste lagga upp snorren pa ringen nar man klubbar
3. Air Con
4. Alla ackliga hundjavlar
5. Myggbett
6. Gapiga personer
#1 - - Marina:

Va falls??? Är Stöld oxå i Thailand? När kom han dit?

#2 - - Tobi:

En manad sen. Det har val framgatt ratt tydligt av foton osv. Han aker hem imorrn.

#3 - - Bill:

Wu-ha! Nu har jag bokat resa, kommer vara i BKK den 23:e februari. Bara så du vet!

#4 - - Marina:

Sköld ja, men inte Stöld....

Till top