Höjdargig igår

Tobi talar / Permalink / 2

Lirade på sommarcafét i Grebo igår. Glömde texten flera gånger, risigt gage (fick fika) och dessutom har jag numera degraderats till förband.

Huvudakten var ingen mindre än Sigge Pettersson.

Men jag fick i alla fall våfflor av Årets MILF 2008 - inte det sämsta!

Och idag var jag nere en sväng i sommarstugan. Farsan hade fått punka på ett däck till nån slags slåttermaskin.
#1 - - Anna Wiström:

Du är för go!! Jag satt ju fast i våffelgrillen och kunde ju tyvärr inte avnjuta ditt uppträdande, men jag tycker du var bäst :)



Hade ingen aning om att Sigge hade trubadur talanger, snart är Grebo cafét större än Allsången.



Näpp..jag tycker det var trevligt, hade inte varit fel med lite öl och vin försäljning. Måste komma på ngn Pubkväll då du spelar..ha en fortsatt bra sommar// Kram Anna

#2 - - Nina:

Hmm ngt fel på mitt fika? =)

Hade ingen aning om att Du skulle få konkurrens, men båda 2 lika bra, men olika vis.

Hoppas det blir en fortsättning med musik även på cafekvällarna.. och öl till försäljning. TAck i alla fall trots det risiga gaget.. men tur man har syrran som lyfter upp det hela asg

Till top