Ute på vägen igen

Tobi talar / Permalink / 8

Sådär, nu har jag köpt ny bil. Såg annons i Corren i morse. 5000 spänn, nyskattad, nybesiktad, cd-spelare, taklucka, vinterdäck - som hittat. Dessutom ser den nästan ut som min gamla kära Passat.

Så nu bär det åter ut till Grebo fre-sön. Folköl, grillning, göra färdigt låtar, lyssna på nya skivor, läsa och AG-spotting.
#1 - - TP 096:

Måste du parkera just där!



Jag brukar ju ha min tennis-trainer på den platsen.

#2 - - angelica:

Kul med ny bil!!

#3 - - Peaches:

Vad tycker du om otrohet? Läs senaste inlägget! + Berätta vad du tycker :)

#4 - - Tobi:

Jag är nog mer inne på åtråhet.

#5 - - Lisa 14 och ett halft:

Då måste vi inviga baksätet farbror Tobi och lilla jag.

hihihi.

#6 - - Agnes 13:

Då erbjuder jag ett alternativ, vinner med ett och ett halvt.

#7 - - Anonym:

i am a 12 y old boy from thailand, i know that Tobi likes boys my age and i would like to let him do me in the backseat of his new car. me love you long time Tobi.

#8 - - Tobi:

Ja, vafan...nu när inte Anna G vill ha mig längre så är jag öppen för förslag.

Till top