Lehmans fredagsfräckis

Skoj / Permalink / 0

"Blondinen kom in på posten för att skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands. Expediten sa att det kostade 150 kr.

- Jag har inga pengar men jag gör vad som helst för att få meddelandet till min mamma, sa blondinen.

 

Expediten tittade på henne och sa:

- Vad som helst?

-Ja, vad som helst, svarade blondinen.

 

Ok, följ med mig, sa expediten och tog med henne in i ett rum och stängde dörren.

-Nu, gå ner på knäna, sa expediten och blondinen gick ner på knä.

-Dra ner gylfen, sa expediten och blondinen drog ner gylfen.

-Och nu tar du fram Petter Niklas, sa expediten och blondinen tog fram Petter Niklas


Expediten blundade och viskade upphetsat:
- Nu, sätt igång!

Blondinen för sakta sin mun mot Petter Niklas, formar sina läppar och säger:
- Hallå mamma, kan du höra mig?"

Till top