Extra! Extra!

Tobi talar / Permalink / 0
CHANG!
Bloggen har efter många om och men lyckats få en EXKLUSIV intervju med Markus Stöld!


Vad är det fulaste du målat?

-När jag gick i lekis målade jag av Skäggtomten. Hur fan skulle det kunnat bli snyggt?


Varför är Ola Salo bäst?

-Han är inte bara en palindrom, han är en stjärna!


Stämmer det att Persbrandt är alkis?

-Han är inte bara alkis, han är en överskattad alkis.


Halsduk på män över 65. På eller av?

-På så klart! Däremot såg jag en pensionär i burka idag, det var inte vackert.


Vad drömde du inatt?

-Att Turkiet hade fått gå med i EU, men som tur var vaknade jag...


Varför är vin bra?

-Det har jag också undrat. Bättre att de satsat stenhårt på US och bara haft ett stort sjukhus i länet.


Beskriv dig själv med tre ord.

-Ren Impulsiv Högljudd


Beskriv mig med tre ord.

-Schysst Smart Dryg


Vad är bäst med S:t Larsgatan?

-När man kommit till S:t Larsgatan är det bara hundrafemtio meter kvar till strippklubben.


Vad är sexigast med Bill?

-Hans totala avsaknad av kärlekshandtag!


Vad är osexigast med Magnus Sköld?

-Att han alltid lyckas få alla tjejer efter sig på krogen.


Varför ska man gå till Hamlet?

-Eftersom personen ovan aldrig är där har man i alla fall en chans på brudarna fem i tre.


Vad vill du helst inte se - Benny med bar under- eller överkropp?

-Överkropp för att se om det verkligen står "Welcome to Jamaica and have a nice day" som du påstår på underdelen.


Du ska äta middag med Jerry Prütz nakna kropp som tallrik. Vad äter du?

-Finsk sommarsoppa med extra påfyllning.


Röka, kröka eller göka?

-Först kröka, sen röka och sist, men inte minst(i dubbel bemärkelse), göka.


Hur många tår har Marina på sin högra fot?

-Lika många som på vänster.

Till top