Mina ex-kex

Dejting / Permalink / 5
Japp, det är dags för en ny serie här på bloggen. Precis som i "High Fidelity" har jag frågat mina ex vad som gick fel. Först ut är Lisa.
Lisa K
Namn: Lisa
Story: Narkolepsi, rödvin, svartsjuka, blod, gamla synder, cigaretter, allergi, konst och ångest. Det här korta men intensiva förhållandet bjöd på det mesta.
Därför sprack det: - Han var en pubertalpadda som inte var adekvat i sin egen kontext. 
#1 - - Anonym:

pubertal i sin egen kontext ? mmmmm.... visst förstår jag orden men om man sammanfattar så. Vem vill va med en sån?

#2 - - Anonym:

Jag tror helt enkelt hon var för snygg för dig.

#3 - - Fröken:

Mina ex,ny serie på bloggen... Det måste bli en väldigt kort serie?
:-)

#4 - - Anonym:

tar du med dina manliga ex också?........

#5 - - runke:

Att det tog slut beror på att hon var kvinna.
Har man en gång smakat på katoey så är man fast...mums!

Till top