Hultan?

På gång / Permalink / 7

Det börjar snart att dra ihop sig till Hultsfred igen. Jag ska givetvis dit i år igen men flera andra medlemmar i Camp Grebo har börjat komma med krystade undanflykter. Så jag tänkte höra mig för om det är några andra därute som ska ner till Hultsfred?
#1 - - Markus Stöld:

Både MS och KK börjar vackla.

#2 - - Tobi:

Vackla som att ni ändå kommer att åka eller vad menar du?

Om ni tänker efter finns det ju faktiskt inget vettigt skäl att INTE åka. Titta på bilden och tänk på: "Man kan ragga brudar utan sprit", långutflykter på ängen, Kravallsubban lever, peruktjejen, böglistan, Danne med solglasögonen, pizzabitarna med kebabsåsen, bag-in-box, bitterlistan, TRÄSKET är tillbaka större än nånsin, Tornbygruppen, Bill rakar huvudet, Lehmans biljett gäller även på söndan...med mera, med mera...

#3 - - Snökalven:

Kalven ska ner iaf.

#4 - - Markus Stöld:

...som i att det börjar bli svårt att hitta anledningar att inte åka...

#5 - - Tobi:

#6 - - Tobi:

Nu ska du få en till: jag kan förmodligen ta med mig en person till gratis och med backstagepass!

#7 - - Kalle Kanonkula:

Klart man ska åka, gratis o med backstagepass...

Till top