Intervju med Snusk-Pia

Min kollega på denna blogg / Permalink / 4

Eftersom det varit tyst om Snusk-Pia ett tag cyklade jag förbi Lustgården idag för att kolla läget och passade samtidigt på att göra en intervju också.

Hej Pia!
Jag har tänkt på att du borde ha lite fräckare kläder när du säljer en massa sexsaker.

- Nej, man ska inte vara för porrig, utan ge ett seriöst intryck även i en sån här affär.

Du som är expert: vilken ställning är bäst?
- Nu måste jag tänka efter...jag kommer knappt ihåg hur man gör...

Vilken var den första ställningen du körde då?
- Det var nog missionären, tror jag.

Vem var det med?
- Det säger jag inte.

Hur gammal var du?
- Jag var ung och fräsch - precis som nu!

Vilken är den mest kända person som handlat av dig?
- Det kan jag inte säga, men jag har faktiskt haft ganska så många kändisar här inne.

Hur stor är den största erigerade penis du har sett?
- Den var väl dryga tjugo. Han sa själv att den var 22...

Vad är idealmåttet enligt dig?
- Det där med att storleken inte har nån betydelse är inte helt sant. För lite betydelse har det faktiskt. Men det viktigaste är ändå tekniken. För om en kille har en väldigt stor penis men inte kan använda den så spelar det ingen roll.
#1 - - Nina:

Haha tror Din intervju med Pia bara är en undanflykt.. Du kan helt enkelt inte hålla Dig därifrån alla leksaker ;-)

#2 - - anna a:

Jag har varit med en kille med liten snopp, den var bara 23cm och det var helt ok men får man välja så väljer man ju en lite större om det går.

#3 - - Anna:

Herregud, vem frågor hur lång snoppen är?? Kan ju i alla fall inte vara den första frågan man ställer. Visst har storleken betydelse, men utan teknik är den inget..och det finns ju leksaker om man inte tycker sin partners räcker till....för det måste väll vara fler saker som är viktiga om förhållandet ska hålla. gapa inte efter mycket då kanske du får mer än vad du kan klara av ;) // Kram Anna Wiström

#4 - - Fredriksson:

Det är inte skruvens fel om muttern är för stor!

Till top