Rösta fram Årets FILF 2008

Tävling / Permalink / 15
Efter att ha utsett Anna Wiström till Årets MILF är det nu dags att rösta fram den manliga motsvarigheten - Årets FILF. I den första deltävlingen kan ni rösta på dessa fyra:

BABE PIERRE


BABE LEMMY


BABE JERRY


BABE PETER
#1 - - Hästen:

Lehman, han har störst bröst

#2 - - Ritva:

Jerry

#3 - - Mange F:

Lemmy får min röst!

#4 - - Mikael:

lemmy ser läskig ut, honom lägger jag min röst på

#5 - - Anna Wiström:

Pierre får min röst

#6 - - Bill:

Babe Pierre såklart!

#7 - - Lemmy:

Jag röstar på Peter för han har mest kardull i ballen (efter mig).

#8 - - Irja:

Får bli pierre hær...

#9 - - Johanna:

Pierre såklart..

#10 - - Marina:

Hmmmm mycket svårt val men det är ju trots allt FILF det handlar om så det får bli Pierre han känns lite lagom så att säga....

#11 - - ylva:

ja du det blir Pierre.....

#12 - - Jana:

Jag lägger mina bröst på Jerry

#13 - - borell:

får väl rösta på min bror

#14 - - Tobi:

#15 - - Tobi:

Och därmed avslutas tävlingen! Pierre har gått vidare till finalen.

Till top