Konspirationsteorier

Tobi talar / Permalink / 7
Vilken är det coolaste hemliga sällskap som konspirerar om världsherravälde?

1. CFR (Council of Foreign Relations)
2. Frimurarorden
3. Bilderberggruppen
4. Skull and Bones
5. Illuminati
6. AIPAC (American Israel Public Affairs Committee)
7. ZOG
8. Majestic 12
9. Rosenkreuzarna
10. Druiderna

Rösta under kommentarer
#1 - - Jerry:

Frimurarna Rules!!!

#2 - - Markus Stöld:

ZOG helt klart.



Men den är ju iofs sann, räknas det då?

#3 - - Ronny:

VA skulle vi bara ligga 10:a.

Du har ju ingen koll.

#4 - - Tobi:

Ronny: Vem är det som saknar koll? Om man läser ordentligt så listar jag inte de olika "sällskapen" utan frågar vilket som är coolast. Jag ger tio alternativ att rösta på. Antar att du röstar på Druiderna.

#5 - - zelle:

Jag kan inte rösta, jag vet ju inget om dessa. Du måste lämna en utförlig beskrivning av varje sällskap, Vad dom gör och vad dom står för och varför osv... (har en känsla av att mystiken är det enda dom har som är intressant, undrar om dom tål solljus?).

#6 - - Horst-Detlef:

Jag röstar på Lustans Lakejer.

#7 - - Niklas:

Illuminati. Helt klart fräckast

Till top