Pubquiz på The Champ

Tävling / Permalink / 8

Igår körde jag pubquiz på The Champ. Det var en hellyckad kväll på alla vis. Fullsatt, trevlig stämning och hela åtta priser (presentkort, hockeybiljetter, choklad, böcker mm) lottades ut. Lovade ett tjejgäng att lotta ut ungkarlsdejter nästa gång så är du ungkarl kan du anmäla dig till mig.
Nästa datum är den 18/12. Anmäl dig på The Champ om du vill gå. Vi har bara 50 platser.
#1 - - Anonym:

ser inte speciellt kul ut. Inte heller speciellt mysigt.

#2 - - Tobi:

Till den anonyme: Du är rätt bitter va?

#3 - - Marcus Nyenger:

Va? Menar du mej??

#4 - - PR:

Vem vann? Vem tar över när du drar?

#5 - - Tobi:

Nästan alla vann nåt. Benny kör i januari sen är jag tillbaka i februari igen.

Ses vi den 18:e ?

#6 - - PR:

Bjuden på julfest 18:e

#7 - - Gobo:

Hmm maybe I'll come :P

#8 - - Vickan:

Favorit i repris! Kommer garanterat den 18:e!

Då får du inte ha med Tommy Körberg, då blir jag förbannad... Kan inte släppa att jag inte satte den...

Till top