Fest?

På gång / Permalink / 3


Funderar på att ordna lite olika former av  fester framöver. Känner dock att det ofta blir ungefär samma folk man säger till och att det finns en massa personer som glöms bort lite grann.
Därför kan man nu anmäla intresse för lite kommande tillställningar (anmälan är dock bara rådgivande). Detta är fem grejer som är på G under hösten:

* Filmvisning av "Bara en natt" & "Bara en dag" + vin.
(Få platser kvar, Vickan och Jossi är redan bokade)

* Vitt vin och räkor-kväll
(Troligtvis redan nu till helgen)

* Ost och rödvin-kväll
(Invigning av min ostbricka som tyvärr stått oanvänd sedan i julas)

*Paul Stanley-kväll
(Lite osäkert om fjolårets tradition fortsätter)

*Glöggfest

Anmäl intresse under kommentarer.
#1 - - Markus Stöld:

Jag vill anmäla mig till Paul Stanley-kväll. Faktum är att vi förra året kombinerade detta med glöggfest vilket dessutom passar perfekt just när det gäller Paul "Jag gillar glogg" Stanley.



Förslagsvis kör man Pållekvällen efter en After Work-reunion en fredag så är ju lyckan total.

#2 - - Yri M Össan:

DJ Kid Grebo - någon att bjuda in till SGG -09, kanske?





http://blakplanitmusic.com/



#3 - - Fredriksson:

Vitt vin och räkor men då ska det bara vara du, jag och Helmut Lotti på stereon.

Piska och latex tar jag med mig.

Till top