Hallå - det är 40 år sedan! Släpp det!

kultur / Permalink / 3

Nu måste Lollo göra det bara för att jävlas. Det måste vara ett skämt från hans sida, det finns ingen annan rimlig förklaring.
För hur kan man annars hylla 60-talet i artikel efter artikel utan att ens självrespekt säger ifrån? Det här håller på att utvecklas till det värsta fall av tragik jag någonsin sett.
#1 - - Lollos Brorsa:

Och det kommer från en som tycker att det bästa som gjorts är Lustans Lakejer vars sista riktiga skiva släpptes 1985 hmm...få se 23 år sedan.

Jag antar att Lollo är 20 år äldre än dig och då innebär det att du går i samma fotspår som han... eller?



jaja!! jag vet att Kinde fortfarande håller på med musik och nyligen debuterat som författare så det behöver du inte dra upp.



Bit på den Gubbstrutt..hahaha

#2 - - Lollos morsa:

Var snäll mot Lars - Olof

#3 - - Tobi:

Det bästa som gjort är faktiskt inte nån Lustansskiva utan Kindes två soloskivor (fem år senare). Sen är det väl en viss skillnad att nämna en artist en gång i halvåret mot att ha tio-delars artikelserier, hela bilagor och att låta varannan text man skriver handla om 60-talet.

Är jag likadan som Lollo om 20 år har ni min tillåtelse att skjuta mig.

Till top