Namn?

Min kollega på denna blogg / Permalink / 17

Nä, nu är det dags att vi enas om ett namn på den här figuren. Jag har hört en mängd olika förslag, exempelvis Skäggmurveln, Terroristen, Usama, Självmordsbombaren och så från en välunderrättad källa att hans skulle heta Ali och var en haschflummare på 90-talet.
Fler förslag?
#1 - - Jerry:

Helge efter ugglan med samma namn i "Från A till Ö"

#2 - - Anonym:

munken

#3 - - Fredriksson:

Yeti

Kolla här:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Yeti

#4 - - Alina:

håller helt och hållet med dej!!

#5 - - Alina:

sorry skickade till fel:)

#6 - - Anonym:

TIK-TACK

#7 - - Rikard:

Han ser värre ut än Saddam Hussein när de grep honom i den där hålan!

#8 - - Carro:

Osama heter han. Punkt slut.

#9 - - Holk:

I mina kretsar heter han Sprängarn. Han ser ju ut som man gör i tecknad film när man sprängt

#10 - - Anonym:

Han kallas yogi-mamnnen i vissa kretsar. Just eftersom han dricker yalla drickyougurth hela tiden

#11 - - zelle:

Kan han inte heta typ Lennart? Det tycker jag verkar passande.

#12 - - Rikard:

Ännu en kätbild.

#13 - - Josef:

Nej han heter Rantan Svarandi och va med i världsmästerskapen i att prata skit i Ukkulele, Mosambique

#14 - - Kanebäck:

Det dr är ju Per Wärz

#15 - - Erik:

Talibanen kallas han av oss, alt El Talibano. vi brukar säga att han är världens sämst kamouflerade terrorist.

#16 - - Midiz:

Det där är ju Lasse Urskog!

#17 - - Gobo:

Fidel Castro är ju helt klart hans namn! Det hette han för mig första gången jag såg honom: Vafan titta där går ju Fidel... HAHA

Till top