Popstars på stan #1

kultur / Permalink / 7

Dags för en ny serie på bloggen! I dessa Idol-tider är det dags för lite lokal popstjärne-spotting på stan. Först ut är Emla, som bland annat inledde årets upplaga av SGG.

Lämna gärna en kommentar om vilken poäng hon får på en tiogradig "star quality"-skala.
#1 - - Jerry:

VAr är "Kimmen", var är Jimmy Uller och Lollo Asplund och inte minst vad är Hub Caps...

#2 - - Jerry igen...:

Vart é Bard? Vart é Rockabilly-Kjell? Vart är Brännström och vart é Leffan?

#3 - - Tobi:

Att det står #1 betyder att det kommer flera. Var inte så otålig! Sätt betyg på Emla så länge. Själv säger jag 8,2.

#4 - - Mamma Åsa:

Jag ger henne helt klart 10+ vad annars????

#5 - - Emla:

Haha jasså , så jag fick vara med i din blogg :D

trevligt trevligt !

#6 - - Tobi:

Åsa: 10 betyder ju att man är helt fullärd och inte kan bli bättre (dvs som Johan Kinde). Eftersom Emla är så ung räknar jag med att hon kommer utvecklas ännu mer, det var därför jag fegade lite med en 8:a...

#7 - - Mamma Åsa:

Du har kanske rätt men för mig är hon iallafall 10+!!!!!

Till top