Tillbaka i garderoben igen

Dejting / Permalink / 2

Lehman och jag gjorde upp storslagna planer för ett socialt experiment, nämligen att jag skulle komma ut ur garderoben på SGG. Jag skulle ställa mig på scenen och säga att jag hade ett tillkännagivande att göra, att jag inte längre kunde leva i en lögn och sedan erkänna att jag är gay.
Sen skulle jag köra stenhårt på det i ett år för att på nästa SGG ta tillbaka alltihop. Tanken var att se hur omgivningen reagerade, om folk plötsligt tog avstånd osv.
På fyllan lät det som en kanonidé, men sen började jag få kalla fötter och funderade på vad jag gett mig in på. Så för att känna av läget smygstartade jag lite på Ninas fest i lördags och sa till folk att jag var homo.
Och vilket fiasko!!!
Inte en jävel trodde på mig utan asgarvade bara. Så nu har jag bestämt att lägga ner hela projektet och fortsätta vara en womanizer precis som vanligt.
#1 - - Anna:

Go du är!

#2 - - borell:

ljug inte!!!

Till top