Dags för Radio Tobi igen

kultur / Permalink / 5

Har förstått att många tror att mina listor i "Äntligen Fredag" i P4 bara är en massa musiklistor, men så är det ju inte. Det handlar faktiskt ganska lite om musik. Ovan kan ni se några av de listor jag har kört under hösten och vintern.
Går ni in på: Äntligen_Fredag kan ni även klicka på länkarna och lyssna.

Annars är det fredagar, klockan 15.50, frekvens 99,8 som gäller.
#1 - - Markus Stöld:

Hehe, har inte hört någon tidigare så det här var ju lite kul.

#2 - - Viktoria:

Det där kortet har ju jag tagit! Jag vill ha provision!!!!

#3 - - Tobi:

Med min kamera ja...men okej, jag bjuder på en tubning i Tinnerbäcken!

#4 - - Markus Stöld:

Skulle jag fått provision för alla kort jag tagit till den blogg hade jag varit miljonär.

#5 - - Tobi:

Du får väl en tubning du också, då...

Till top