Dumpad pa karaokebaren

Tobi talar / Permalink / 2

Anna och jag gralade om den dar forlovningen hela dagen igar, hon menar att "what happens in Cambodja stays in Cambodja" medan jag var eld och lagor kring allt med sant som brollop, barn och huskop.
For att forsoka bli sams tog jag med henne till karaokegatan, en lang gata med typ 40 karaokebarer och inget annat. Jag tankte att om vi sjunger ledmotivet till "Titanic" ihop sa kommer det uppsta en sa romantisk stamning att vara hjartan ater borjar bulta i takt.

Det toksprack givetvis. Till att borja med hade de bara Khmer-latar. Dessutom borjade jag hangla med en lokal tjej efter den andra tillbringaren bira. Anna hamnades genom att ragga upp Steve, en san dar jobbig engelsman: 23 ar, magrutor och tjockt harsvall. Jag fick sova i hangmattan pa verandan och nar jag vaknade hittade jag en lapp som sa: " Jag och Steve har dragit till Bangkok. Du kan glomma forlovningen - och mig med, for den delen!"

Imorrn drar jag och Kocken till Phnom Penh...
#1 - - The Producer:

...välkommen tillbaks till ungkarlsklubben igen då :-)

#2 - - The dreamer:

Dröm sött ;-)

Till top