Tube or die

Tobi talar / Permalink / 0

Oj oj oj...igar var vi nere pa barerna vid floden och kollade in laget. Vi hann inte med alla men dar var det mera drag. Och maruijanaangorna lag mycket riktigt tat. Idag hade vi tankt att tuba pa floden (solen ar tillbaka!) men en av oss mar lite daligt (han pastar att det var nat fel pa maten, men jag tror att det ar en praktig bakfylla ;-) ).  Sa jag tankte ga omkring och kolla in omgivningarna istallet.
Jag vacktes for ovrigt av biljettsnubben som ville ha mer projs, eftersom han hade rakat gora fel. Vi prutade ner till halften men fick anda betala 170.000 kip (ca 120 kr) var. Det jamnade dock ut sig eftersom en annan Laotier fixade kameran gratis, jag trodde att jag var tvungen att kopa nytt minneskort forst.

Magsjuka, biljettblasningar, ganjafyllda djungelbarer...vad ska komma harnast pa Extremresan?
Till top