Valkomna till Extremresan!

Tobi talar / Permalink / 6

Temat for arets Asien-resa ar att gora allt sa extremt och urflippat som mojligt. Forsta steget var darfor att raka skallen. Igar hann jag aven med att dricka kranvattnet och nastan fa med en 80-arig karring upp pa rummet.
Anna ar inte lika fortjust i mina tiiltag, hon ligger mest och slappar vid poolen. Idag har vi hamtat Laos-biljetterna, atit indiskt och nu ska jag visa Soi Cowboy. Kanske kan hon lara sig nagra "moves"...
#1 - - Marina:

Jag vet inte vad jag ska tycka men med lite solbränna kan det nog inte vara så dumt...eller?

#2 - - Markus Stöld:

Drake vad bakis du är!



Tummen upp för frillan dock.



// Bittermackan

#3 - - Din snyggare bror:

Tycker nog att du blev lite mer Tobbe med den nya frillan men du är fortfarande inte lika snygg som mej.



P

#4 - - Lisa:

Du menar inte att du har fått med dig Anna till Thailand? Har du kidnappat henne? För hon kan ju knappast ha följt med av egen fri vilja=O! Kram, Lisa

#5 - - Din snyggaste bror:

Hej lillbrorsan ja du börjar nog likna mig nu men du kan nog aldrig komma ifatt mig, din snyggaste .....

R

#6 - - Anonym:

Tycker du ser lite galen ut....ler

Till top