Bilder från klassåterträffen

Fest & sånt / Permalink / 3

Jo, jag var ju på klassåterträff för en månad sen och nu har jag äntligen lyckats fixa lite bilder därifrån. Inte så bra kvalitet
dock, eftersom jag fick printscreena dom...

Några från min klass samlades hemma hos Bettan Fårballa för en liten förfest.

Sen gick vi till klassåterträffen och där sprang jag på min gamla flamma Karin Enander!

Och här har vi D-bordet med min stalker Jessica Granberg i vitt.

Snusk-Tobbe dök upp och körde några låtar på guran...

...och här sitter ju Räka!

Wow!!!!! Vilka heta babes!!!!!!

Men vad är detta, stöter jag på Karin? Ja, det sägs ju att gammal kärlek aldrig rostar...

Och här är Grebo-bordet med Sören, Jannica, Anna och superheta Pernilla Borg längst in till höger (fast hon är från Åtvid).

Om Pernilla Borg var snyggaste tjejen på festen så var Daniel Loord definitivt den snyggaste killen. Det är han i gul tröja om ni inte fattat det redan.

Och sen blev det tryckare....men vad är det jag ser nere till vänster?? Det är ju jag och Anna Nilsson - en annan gammal high school sweatheart. Vad var det jag sa om det där med gammal kärlek?
#1 - - Anonym:

Undrar angående andra bilden, vem är hon i mitten, mellan dig och Ann-Sofie.

Rikard/Falkenberg.

#2 - - Tobi:

Tja Östlund! (är det väl?)

Det är Ulrika Nilsson. Fast hon har gift sig nu så hon heter nog nåt annat.

#3 - - Bullseye:

Fest på ålderdomshemmet Storken?

Till top