Intervju med Vickan

kultur / Permalink / 2

Tjena Vickan! Varför ligger du här i Trädgårdsföreningen?
- För att det är så jävla GÖÖÖÖÖTT!!!!!

Vad är det bästa med att hänga i Trägår´n?
- Att det känns som att man tar studenten igen.

Vår kompis Lehman säger att "en grogg för mycket är precis lagom". Har han rätt?
- Två för mycket är precis lagom.

Vad tycker du om att Paris Hiltons hund Tinkerbell har blivit överkörd?
- Så jävla GÖÖÖTT!!
- Jag kom på en sak till som är bra med Trägår´n - att det är så mycket bara överkroppar!

Vem tycker du har sexigast överkropp?
- Jag vet inte...känner jag nån med sexig överkropp? Det skulle vara jag själv. Folk har så mycket klä´r på sig jämt.

Vad ska du göra i sommar?
- Jag ska grilla och dricka vin och åka till Visfestivalen.

Folköl - bra eller anus?
- Bra. Man kan köpa det varje dag och så kan man dricka mycket.

Vilka har du på din lista över kändisar som du får ligga med utan att det räknas som otrohet?
- Får jag bara välja en är det Johnny Depp. Och så Hugh Jackman, fast jag vet inte om jag vill ligga med honom egentligen, han är så stor och manlig. Eller Alexander Skarsgård...

Hur är den perfekta lördagen?
- Det finns så många perfekta lördagar...men, så här! En fin himmel och att ligga på en filt och sippa på vin i goda vänners lag. Och så grilla...och så vara på tivoli och åka bergodalbana...eller också är man nånstans i Asien...så jävla GÖÖÖTTTT!!! Eller också är man i alperna och åker skidor och sitter ute och äter lunch...eller så går man på Metropol som inte finns längre. Och det får förresten vara en nubbe till lunchen också...
#1 - - Markus Stöld:

Jag tycker helgens 10-poängare går till Minge som kläckte den perfekta kommentaren i lördags. "I goda vänners lag". Det var extremt passande just då.

#2 - - Bullseye:

NICE!

;))

Till top