Tv-krönika (ÖC, 4/3)

TV / Permalink / 3

Var jag den rätta för Rosing?

 

Nu kan det avslöjas: jag anmälde mig till "Den rätta för Rosing". Och kom med!

Dessvärre kunde jag inte vara med i programmet för det visade sig att jag skulle vara bortrest under den period det spelades in. Och nu när man ser resultatet kanske det var tur...

I förra veckans premiäravsnitt valdes tio finalister ut, den ena sliskigare än den andra. Nån var till och med en gammal Chippendales-strippa. Alla bedyrade att de skulle älska henne av hela sitt hjärta...bla bla bla...och det utan att ens ha träffats. Nu kanske inte Linda Rosing är något geni, men såna floskler borde göra till och med henne skeptisk.

Igår fortsatte utgallringen av friare när hela gänget åkte till fjällen. Och hur Linda ska hitta någon drömkille i den samlingen knäppgökar övergår mitt förstånd.

Det borde ha varit jag...

 

ÄNNU MER GORDON RAMSAY: Igår startade "Gordon Ramsay´s Cookalong Live". När har han egentligen tid att driva alla sina restauranger?

 

TACK FÖR DENNA SÄSONG: Sista avsnittet av "Musikministeriet" igår. Ett av de bästa musikprogram världen skådat.

Till top