Hasta la vista Vagabond!

Resa / Permalink / 3

Nu får det banne mig vara nog! I ett år har mina Vagabondtidningar varit trasiga när dom kommer, trots att jag påpekat felet ett flertal gånger, senast förra månaden. Dessutom har tidningen blivit sämre sedan Bodil, Johan Tell och gänget slutade. 
Igår kom nya numret och det hade givetvis också en trasig baksida det också. "Fuck you, I wont do what you tell me", tänkte jag och ringde och sa upp prenumerationen trots att jag har två år kvar.

Tack Vagabond för dom här åtta åren, tack för Sveriges sämsta kundservice!

/Arg gubbe i Tannefors
#1 - - borell:

så har tobi blivit en bitter gammal gubbjävel

#2 - - Handlarn:

...o jag har bara en stilla undran;

"Vem-vare-som-olla Tobbes brevlåda? Se sånna fläckar!!"



Sen kan jag reflektera över vilka i-landsproblem du ställs inför.

Sista sidan (reklam-sidan) i en katalog med tips på svulstiga charterresor (...och nu lyfter jag inte in miljöaspekten på dessa resor) är vikt/riven så att tidningen inte lever upp till dina förväntningar.

Du vill bli lockad av vad de kan erbjuda. Inte bara sådär lite grann. Utan lyxuöst, utan brister, naggade kanter eller rivsår i pappret.

Stackars Tobbe. Barnen i Afrika har det bra.... ;-)

lol

#3 - - Alexandra på Vagabond:

Hej Arga gubben! Va tråkigt att du sagt upp din prenumeration. Vi ÄLSKAR våra tre-årsprenumeranter, och alla andra prenumeranter också.



Det är verkligen ledsamt att tidningen går sönder. Självklart är den hel och fin när den lämnar tryckeriet! 99,9% av tidningarna tål också Postens behandling men du kanske har en extra aggresiv brevbärare? Att plasta alla ex varje gång är både dyrt och dåligt för miljön - därför försöker vi undvika det.



Att du tycker tidningen var bättre förr är ju också trist. Men det tycker inte vi!



Om du ändå börjar att prenumerera igen vill jag att du mailar mig på [email protected] om du får en trasig tidning så ska jag personligen stoppa en hel och fin i ett kuvert och skicka till dig! Bästa hälsningar

Alex

Till top