Hultan 2010

kultur / Permalink / 5

Goda nyheter. Nästa år Hultsfredsfestival är framflyttad en vecka, vilken gör att den alltså inte krockar med Visfestivalen. Kanon för oss som vill åka på båda.
Juli blir därmed rätt fullbokad...v 26: Peace & Love, v 27: Hultan, v 28 Västervik.
#1 - - Mr Shield:

Årets Hultsfred skulle ju garanterat vara det sista, men jag fick ju liksom aldrig uppleva ett riktigt avslut på festivalen. Med tanke på hur roliga de två första kvällarna var känns det som att det kanske måste bli ett år till.



Vad har fått dig att äntra Borlänge efter mångt och mycket motstånd?

#2 - - Tobi:

Jag har velat åka till P & L sedan typ 2002, men det har alltid krockat med något eller skitit sig av andra orsaker. I somras tyckte jag det var dåliga band.

#3 - - borell:

betydligt mycket bättre band än i h-fred

#4 - - Mr Shield:

Finns väl ingen som bryr sig om vilka band som spelar!?!?!

#5 - - Tobi:

Nej, du har rätt. Jag tar tillbaka det där om banden. Jag håller med: vem fan bryr sig om banden?

Till top