Shall we dance!

Fest & sånt / Permalink / 3

Vilken A-kväll! Igår var jag på Shall we dance i Konserthuset och kollade när lokala kändisar lekte Let´s Dance.

Först var det välkomstdrink, förrätt och middag (riktigt gott).

Min polare Jerry P var med och var kaxig innan tävlingen. Han kom klart sist med sin hårdrocksinspirerade "wienervals".

I huset pågick även en klassåterträff. Jag och Vickan smet in där och dansade till gamla godingar.

Min polare och chef Lana Brunell vann tävlingen ihop med Gunnar "Salsakungen" Cedersund. Dom dansade en het, ångande tango som var riktigt, riktigt bra. Grattis!
Sen blev det disko till DJ Raners natten lång...
#1 - - Vickan-pickan:

Oj oj oj vilken kväll! Jag tycker du och jag ska ställa upp nästa år! Vi skulle ju krossa allt motstånd!

Motstånd och motstånd förresten, dom andra kommer inte ha en chans!

#2 - - borell:

går du på shall we dance istället för asta kask?hur fan tänker du?

#3 - - Marina:

Men Vickan så tjusig du är!!!!

Till top