Starstruck!

Tobi talar / Permalink / 8

Igår var jag på Blodcentralen och gav ifrån mig en halvliter. Inget konstigt med det, men vem får jag plötsligt se i britsen mittemot? Jo, en levande legend från Värna - nämligen "Tarzan i avloppet"! Stort!
(Tyvärr fick jag inte med honom på bild, jag blev så begeistrad att jag helt tappade koncepterna...)
#1 - - Anonym:

Stackars Janne...tänk att få ett sånt namn..

#2 - - borell:

är det nån som vill ha ditt förorenade blod?

#3 - - Anonym:

Man blir ju intresserad av att veta histroien bakom ett få fint smeknamn. Låt höra!

#4 - - Tobi:

Jag vet faktiskt inte bakgrunden till hur Tarzan fick sitt namn utan bollar frågan vidare till P:sson som inte bara bor granne med honom utan t.o.m bor i hans gamla hus!

#5 - - P:sson:

Ärligt talat så minns jag inte att jag hört den historien. Jag forskar vidare, eller inte! Vill du verkligen veta?

#6 - - Nyfiken:

Heter denne herre möjligen Svensson i efternamn?

#7 - - Tobi:

Nyfiken: Jag vet faktiskt inte.

#8 - - Anonym:

Klart vi vill veta p:sson!

Till top