Rösta på Årets MILF 2009

Tävling / Permalink / 41

Det är dags att utse "Årets MILF 2009". Jag har plockat fram tre självklara finalister så det är bara att sätta igång och rösta.

1. Irja Wallin

2. Lotta Borell

3. Lana Brunell
----------------------------------
Jag vet...tre tiopoängare som alla förtjänar förstaplatsen. Men bara en kan vinna, så lämna er röst under "kommentarer".

#1 - - Bullseye:

Alla 3 är gutna milf

#2 - - Anonym:

Tyvärr går det ej att skilja dessa kvinnor då dom alla tre är i absolut världsklass.



Lyckos deras respektive :-)



#3 - - Nina:

Ia helt klart! <3

#4 - - Jerry:

Irja

#5 - - Tobi:

Lägg av Prütz...jag vet att det är Lana du egentligen är mest tänd på, nu när ni ska dansa och allt...

#6 - - Jerry:

Nej lilla Snuskis, det är du som är het på Lana. Som vanligt har du ju ingen chans utan du kommer sitta där med Pia till slut i a f....Am I right eller vad?

#7 - - Maria:

Irja

#8 - - Anonym:

LOTTA

#9 - - Bullseye:

Ingår att man får testa innan man röstar?

#10 - - Anna Wiström:

Irja så klart.....fast de andra var fina också...

Men Ia är så söt, snäll, go o bäst!!

#11 - - staub:

Irja Wallin såklart!

#12 - - Nisse:

Lite jäv här.

En av tanterna är från Grebo och dom andra från Sverige.

FUSK!

#13 - - Anonym:

Lotta

#14 - - Anonym:

Lotta så klart! =)

#15 - - Anonym:

Det blir Lotta

#16 - - runke:

Irja-lotta Brunell ska vinna

#17 - - ia:

he he.. vad e det jag ser :-)

#18 - - Nina:

Tycker ALLA anonyma röster ska tas bort!!! Fuskpellar..

#19 - - Ante:

irja

#20 - - Magnus:

Irja

#21 - - Anonym:

B :-)

#22 - - pjuk:

Lotta såklart!

#23 - - Tobi:

Jerry hade rätt...jag röstar på Lana!

#24 - - Bullseye:

Ta bort alla släkt röster oxå!

#25 - - Anna:

Ha ha.....är det inte så att vi alla är släkt från början ;)

#26 - - Anonym:

.-)

#27 - - Tobi:

Så länge man fattar vad ordet MILF betyder är det okej att släktrösta, om man nu är lagd åt det hållet...

#28 - - Pisse Nisse:

hahaha

Vet dom verkligen vad MILF betyder hahaha, jag skulle inte vilja att min syrra vart framröstad som årets milf, hahahahaha!

#29 - - Lkpg:

Irja naturligtvis.

#30 - - Anonym:

#31 - - Anna Wiström:

Vet vad MILF betyder....Mothers I like to fuck....Och i inte vill jag fucka ;) Ia, men visst kan jag se att hon är ett kap. Och visst får jag som syrra tycka att hon är vacker. Och seriös tävling kräver väll seriösa röster ;). Och jag har inget emot att få min syster framröstad till årets milf.....Måste ju finnas värre saker att vara än snygg o åtråvärd....;)

#32 - - Anonym:

#33 - - Anonym:

hö hö rolig Nisse Pisse ä. NOT

#34 - - Pisse Nisse:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Hur fan orkar ni Grebobönder!

#35 - - j.k.:

Röstar självklart på Lana.

#36 - - Anonym:

Lana

#37 - - Anonym:

Lotta

#38 - - Bullseye:

Lotta!

#39 - - Desiree:

Irja

#40 - - Anonym:

Irja

#41 - - Tobi:

OCH DÄRMED STÄNGER VI OMRÖSTNINGEN!!!

Det går alltså inte att rösta längre, utan nu drar sig juryn (jag) tillbaka för röstsammanställning.

Till top