Beundrarbrev

Tobi talar / Permalink / 0
För det mesta får man ju bara skit för det man skriver. Folk missförstår (avsiktligt eller oavsiktligt) eller retar upp sig på smådetaljer. Eller är helt enkelt idioter.
Som en lång krönika jag skrev i Nolltretton om hur bra hårdrock funkar för att få upp partystämningen. På en ställe skrev jag att jag egentligen inte gillar hårdrock men att när jag går ut på krogen vill jag gå till ställen som spelar den musiken. Givetvis var det raden om att "jag egentligen inte gillar hårdrock" som folk hakade upp sig på och jag blev kallad "hårdrockshatare" och liknande trots att krönikan i övrigt var en ren och skär hyllning.

Man får väl anta att folk gillar (eller åtminstone inte hatar) vad man skriver de gånger de inte hör av sig, men det är extra kul de få gånger som någon faktiskt hör av sig och ger beröm. Som det här mejlet jag fick häromdagen:

Tobias!!!!

 

Det finns bara en sak att säga. Du är en enormt duktig skribent.

TACK!!!



Mer sånt!

Till top