Min häst

Tobi talar / Permalink / 2

Trots att vi (Morsan) har haft två hästar har jag aldrig varit särskilt intresserad av travsport - förrän nu!
För nu har jag hittat en häst att heja på. Det är Roger Pettersson i Mantorp som har en tvååring som heter "Oj oj oj".
Vad säger man? En sån häst måste man ju bara gilla!
Färg
mörkbrun
 
  Kön
valack
 
  Född
2008-09-10
 
  Ras
varmblodig travare
 
  Avelsindex
 
  Inavelskoeff.
 
  Ägare
Pettersson Roger&Janne,Holmqvist Anna
 
  Uppfödare
Carnemar Liselotte, Tranås
 
  Tränare
Pettersson Roger, proffstränare, Mantorp 
 

Kolla här: http://rogerpettersson.dinstudio.se/gallery1_3_1.html
#1 - - Anonym:

Hahaha....du fastnade tillslut. Räckte med jag tipsade om pollen med det fräcka namnet!/PR

#2 - - Mr Shield:

Finns bara en häst för oss Grebobor och det är ju givetvis vår egna stolthet Another Lord som regerade Sveriges Gulddivision under många år utan att en enda person visste att hästen bodde i Grebo. Stenhårt.



Min gamla favvo Neutron är även det en gammal pålle man saknar.

Till top