Sanna Carlstedt-intervju

Tobi talar / Permalink / 2

I nya Nolltretton har jag med en lång intervju med Sanna Carlstedt. Och i original var den faktiskt ännu längre, så hela fick inte plats i tidningen. Här kommer bonusfrågorna som inte kom med i tidningen:

Innan intervjun bad jag några vänner ställa varsin fråga till Sanna. Här följer deras frågor och Sannas svar:

 

Vem är du?

– Ja, vem är jag? Ett ganska gapigt fruntimmer som skriver visor.

 

Hur ofta lyssnar du på svensk punk?

– Nästan alltid när vi åker bil, det är bra bilmusik.

 

Är du djup?

– Jag tänker alltid och har man fått den gåvan ska man använda den. Motsatsen till djup är ytlig och det är jag aldrig.

 

Får du andra reaktioner för att du är tjej och sjunger snusk än vad killar får?

– Ja, det får man inte göra. Det är en könsroll som man har blivit tilldelad. Men vi har också underliv, vi är lika snuskiga som killar.

 

Vad består svarta hål i rymden av?

– Ickemateria.

 

Äter du havrefras till frukost?

– Nej, jag brukar inte äta frukost, jag dricker kaffe.

 

Varför är det så skönt att kn***a bakifrån?

– Det är det enda som går nu när det är så varmt, annars klibbar man ihop.

#1 - - Nina:

Sanna Carlstedt är ju bara för skön! Ser verkligen fram emot att hon ev ska komma och ha en helkväll på Dentusgrottan framöver! Och man får ju spela på SGG igen... eller hur! Ngt för 2011? :)

#2 - - Mr Shield:

Åh vad nöjd jag är med svaret på min fråga!

Till top