Efterlysning!

kultur / Permalink / 2

För några år sedan var Promopop i ropet men på senare tid har det varit lite tyst.
Promopop marknadsförde demoband under ledning av den lokala nöjesprofilen Johan Berger, men nu verkar verksamheten vara nedlagd. Någon som vet nåt om vad som hände med Promopop och Johan Berger?
#1 - - nursing by fear:

Johan jobbar natt inom omvårdnaden, verkar vara nöjd med att inte jobba kvar inom nöjesbranchen..

#2 - - Johan:

Hej Tobias,

Fick höra att du undrade var jag tog vägen.

Det är riktigt att jag har en nattjänst inom Linköpings kommun LSS/Funktionsstöd och att jag tar en paus från nöjesbranschen. Men vem vet vad framtiden för med sig? På dagtid driver jag mitt nystartade bolag Motivationscoachen.



Önskar dig ett gott 2011



Hälsningar Johan Berger

Till top