The Endless summer continues

Resa / Permalink / 1

Den eviga sommaren fortsatter. Ar fortfarande kvar i Byron Bay. Hade egentligen tankt att aka idag, men det har kort ihop sig lite. Min kamera har fatt nat virus i sig, sa den ar inlamnad for att se om dom kan radda fotona och filmerna. Vore javligt surt om jag blev av med allt. Nagra, tom Trawangan, var jag dock smart nog att spara och manga filmer finns ju pa YouTube, men inget fran Bali eller Australien ar sparat. Sa vill det sig illa maste jag aka tillbaka till Brisbane, Surfers och nationalparkerna imorrn och plata lite (till diverse resereportage). Det kommer att kosta bade tid, ork och pengar. Jag har redan ett stressigt aterstaende schema och dessutom rullar kulorna fort har anda, bara en san sak som att betala 700 spann varje natt for hotell...
--------------------------------------------------------------------------
Igar skulle jag besoka mitt forsta nudistbad, men det var ingen annan dar sa jag sket i det och hyrde en bodyboard pa Main beach istallet. Vilka strommar! Var aven en kortis till Lennox Head, Ballina och Lismore och kollade laget.
Far varsta "Doktorn kan komma"-vibbarna ute pa landsbygden, och fan vad folk kor! Dom har 100-skyltar pa strackor som borde var max 70 km/tim hemma.
Tollis har varit tjurig anda sen jag foreslog den dar forlovningen. Igar var hon ute och snorklade och kom hemdragandes med en 24-arig engelsman som hette Steve. Magrutor, tjockt blekt harsvall och formodligen valhangd. Fy fan!
"Vi kan val ga ut och festa alla tre", sa hon. Skulle inte tro det...
#1 - - Anonym:

det är ju självförvållat med stress schemat du har.verkar inte va nån semester överhuvudtaget

Till top