Brisbane som sagt...

Resa / Permalink / 4

Idag har jag bade legat vid poolen, jobbat lite, skrivit en text till en lat samt hunnit spana in stan. Bland annat hela strandpromenaden som ar riktigt schysst. Kakade lite (och tog nagra ol, blev smapackad) strax intill angbaten pa bilden och maste saga baserad pa den och ovriga maltider att dom har javligt god mat har.

Story Bridge sag ni i bakgrunden, dar kan man klattra upp och glo pa utsikten. Verkade coolt, men jag har inga vettiga skor, sa det blev en Carlton till istallet...

Den har parken, Roma Parklands, ligger precis bredvid hotellet. Dom har mycket (och snygga) parker har. Soft stad, men lite trakigt att australiensarna ar lite for lika oss svenskar. Fast dom verkar ha ett betydligt grovre ordforrad.

Imorrn blir det koalor, myrpiggsvin och kangurur.
#1 - - Mr Shield:

Later gott.



Sjalv hanger man i Huda och spoar smakillar i Muay Thai - svinkul. Har spelat golf ett par dagar, men det ar svindyrt. Igar snodde en apa min boll och forsokte bita mig nar jag ville ha tillbaka den. Javla typ.

#2 - - Nina:

Haha, akta Dig, ett apbett är inte att leka med misstänker jag! Ha det så bra och njut av ledigheten!

#3 - - Wester:

Själv sitter man nu på BKK:s flygplats och är svin trött.

Skulle kunna bero på börsen på planet,men det tror jag inte.

#4 - - Manut:

Och här sitter man insnöad i Linköping.

Till top