Syns om sju veckor!

Resa / Permalink / 6

Japp, nu skiter jag i det här, nu är det dags för lite semester!
Indonesien och Australien står på schemat, med kortare stopp i Thailand och Malaysia.

Idag tar jag flyget (KLM) från Limpan via Amsterdam till Bangkok. Självaste Angeltorp ska visst med samma plan, men vi ska inte resa ihop sen. Däremot har jag några andra människor jag ska träffa där nere, följ bloggen så får ni se vilka det är (fast en av dem brukar sällan vilja vara med på bild, som ni vet vid det här laget...)

Här, Soi 13 i Bangkok (världens bästa bar), kommer jag att sitta om ett antal timmar. Av någon anledning blir ALLTID första kvällen i Bangkok något i hästväg när det gäller rumlande...
Fler rapporter följer inom kort.
#1 - - Mr Shield:

Längtar verkligen efter Soi 13!



Ses där nere.

#2 - - Anonym:

klart han inte vill resa i hop med dig

#3 - - Nina:

När åker Mr Shield då?

#4 - - Mr Shield:

Om två veckor

#5 - - Nina:

OK, låter härligt. Men Du blir inte borta 7 veckor =)eller?

#6 - - leffan bornhed:

missade dej pa soi 13....

finns nu pa lamai

Till top