Let´s not dance

Fest & sånt / Permalink / 3

Igår var det dags för sällskapsspel och vi provade "Let´s dance". Det verkade kul i teorin men visade sig vara ett riktigt skitspel. Det blev "Melodifestivalen" istället. Och idag märkte jag att nån hade tjuvfilmat med min kamera när jag sjunger och dansar till "Cara Mia"...
#1 - - Vickan:

Vem kan det vara...

#2 - - Mr Shield:

Du som gillar att resa, jag vill ge mina allra varmaste rekommendationer att du aker hit till Vegas, det ar grymt. Man far ligga i pa dagarna for att skaffa olika VIP-inbjudningar, men det ar det vart nar kvallen kommer.



Har precis varit pa Playboy Poolparty. Inte riktigt som hemma, det var ca 80% tjejer och jag tror att alla vagde ca 2kg mer an vad de gjorde innan en viss operation.



What happens in Vegas, happend to me.



#3 - - Nina:

Har Shield hamnat i tuttparadiset ;)Haha

Till top