Nu är det nära!

På skiva / Permalink / 0

Var uppe hos Jürgen Krado aka The Producer igår och fixade till slutmixen på "De överflödiga". Nästan. För jag gjorde något "förbjudet" och råkade sabba Bills favoritdetalj, nämligen sista tonen på sista låten. Varpå jag åkte på en utskällning utan dess like!

Hur som helst...när jag kom hem och skulle fläska på plattan märkte jag att min stereo som krånglat ett tag vägrade spela upp skiten. Och datorn har så dåligt ljud, så vad göra?
Det fick bli bilstereon. Men eftersom jag ville fläska på rejält var det inte så passande att vara på parkeringen så jag åkte iväg till Torvinge industriområde och lyssnade. Och där satt jag i två och en halv timme (varav en halvtimme var Bills utskällning), så nu har varenda detalj nagelfarits och slutsatsen blir:
OJ OJ OJ!!! Tio, tio, tio poäng från alla domare!!!
Till top