Lehmans fredagsfräckis

Skoj / Permalink / 0

En man och en kvinna sitter bredvid varandra på en bar och börjar bli rejält packade, båda är djupt deprimerade. Mannen frågar kvinnan varför hon är så deppig, hon svarar:
-Min man lämnade mig, han tyckte jag var för kinky i sängen.
-Vilket sammanträffande, sa mannen, min fru lämnade mig och sa precis samma sak om mig.
De börjar prata och finner att de har ganska mycket gemensamt, och beslutar sig för att gå hem till henne och ha kinky sex. När de kommit dit säger hon att hon behöver ett par minuter för att byta om till något bekvämare.
Hon kommer ut ur badrummet klädd i en tajt svart läderoutfit med en piska, handbojor och en räfflad 30 cm gummikuk, hon skyndar ut i köket och plockar med sig tabascosås & grädde. Då ser hon att mannen sätter på sig ytterrocken och går mot dörren.
-Vart ska du, frågar hon, jag trodde vi skulle ha kinky sex ?!?
Han vänder sig om och säger:
-Jag har just våldtagit din hund & skitit i din handväska, jag är klar.  
Till top