Den vilda jakten pa Silikontyskan

Resa / Permalink / 3

Akte till Maenam idag for att forsoka hitta Silikontyskan. Det var inte sa svart, hon stod dar hon alltid star och gjorde det hon alltid gor: letar efter nagot i vattenbrynet som hon stoppar i en flaska.
Silikontyskan kanns igen pa att hon ar i 60-arsaldern, har blonderat har, ar oerhort solbrand, alltid gar toppless i string och har ett par enorma silikonpattar som inte riktigt stammer overens med resten av kroppen. Eftersom hon ar lite till aren hanger det mesta ganska rejalt pa henne, utom just pattarna som star rakt ut - vilket hon garna visar upp for sa manga som mojligt.
Daremot ar jag inte langre saker pa att hon ar tyska, det har vi nog mest trott for att alla andra som bor i Maenam ar tyskar, men efter att hort henne pratat idag skulle jag gissa mer pa spanjorska eller liknande.
Efter att idag ha spanat in henne pa en meters hall maste jag nog aven saga att hon var fraschare an pa manga ar. Ny, snygg frisyr och jag tyckte aven att kropen som helhet sag lite "stramare" ut an vanligt. Kan hon manne ha gjort fler operationer?
#1 - - mart:

Fan vad synd att inte jag var där också.

#2 - - Mr Shield:

55-åringen (aka 57-åringen) på Rainbow?

#3 - - Tobi:

Nej, henne sag jag dessvarre inte till...

Till top