Er man i Kuala Lumpur

Resa / Permalink / 0

Man glommer ju latt hur bra Sydostasien ar...
Imorse kom jag till KL efter en av mina basta langflygningar nagonsin. Det var ganska glest med folk sa man kunde bre ut sig rejalt, manga hade hela stolsrader som de kunde ligga och sova pa.
Att komma till Malaysia kanns ju mest hemtrevligt och ar knappast nagon himlastormande upplevelse men jag maste halla med Phale'n om att KL bara blir battre och battre som stad. Det blir ju aven en viss kontrast att komma fran Sydafrika till Chinatown i KL. Dofterna, musiken, myllret, smakerna...
Har fortfarande inga som helst planer pa vad jag ska gora nu, mer an att jag maste komma till Bangkok runt den 8-9/2. Taiwan? Far se. Lamai? Kanske. Det lutar at att jag i alla fall blir kvar har i krokarna nagra dagar forst. Sen kommer det kinesiska nyaret 1-3/2 och staller till det i vanlig ordning.

Till top