From Taipei with love

Resa / Permalink / 2

Sista dagen i Taipei och dags att gora en lista. Denna gang ar det lite svarare, det finns inte sa mycket som jag retar mig pa. Dessutom finns det valdigt mycket som ar bra, men fa saker som far mig lyrisk. Naval, har kommer listan i alla fall:

Innelistan:
1. Taget/tunnelbanan
2. Amanda Cafe' i Danshui
3. Att man nastan ar ensam vasterlanning
4. Omradet Ximending i Taipei
5. Varma kallor


Utelistan:
1. Att ta en "genvag" i Keelung
2. Hotellfrukosten pa Han She Hotel
3. Att jag inte kom ivag till Taroko nationalpark
4+5. Kommer inte pa nat mer
#1 - - Mr Shield:

Varför flyga tillbaka till KL och inte direkt till BKK?

#2 - - Tobi:

For att det ar tre ganger sa dyrt att flyga till BKK av nan anledning, plus samre med flyg. Och eftersom jag ska till Lamai nagra dagar innan BKK gar det pa ett ut.

Till top