Cruising i Sörping

Resa / Permalink / 3

Igår blev det en heldag i Söderköping - denna härliga stad.
Vi började med att kolla in Thorstorps Gård som har en inredningsbutik och ett supermysigt Bed & Breakfast.

Sen blev det ett besök på Fixpunkten, detta märkliga shoppingområde, där vi sedvanligt var tvungna att kolla in saluhallen. Och som vanligt köpte jag med mig lite godsaker hem: denna gång makrill och ostsalami. Göööött!

Jag har ju en teori om att man ska bo i Linköping, hänga i Norrköping och ha en tjej från Söderköping. Vi letade på Å-Caféet, men fick dessvärre inte napp...

Bondens Crêperie är ett annat favoritställe. Tänkte jag skulle försöka ta mig till någon av deras författar/musikkvällar i sommar. Är nån sugen att hänga på är det bara att säga till.

Sen blev det även en snabbis in till Norrköping, där jag praktiserade min nya hobby att ta kort på Henrik när han tar kort.

#1 - - Nina:

Sörping är en pärla, hänger gärna med om ni ska åka ngr stycken dit!

#2 - - Mr Shield:

Man ska bo i Grebo, hänga på fester och ha en flickvän från Åtvid.

#3 - - Anonym:

Mr Shield,



Du beskriver ju din vapendragare Kalle, för han flyttar säkert snart till Grebo :-)

Till top