Min tisdag på en skala

Tobi talar / Permalink / 0
(OBS! Uppdateras under dagen)

10.45 Vaknar: 2
11.18 Provar den icewine-marmelad med chilismak jag köpte i Kanada: 2

11.33 Lägger in dagens första snus: 5
11.36 Skickar in sista texten till den här månadens Nolltretton: 5
11.40 Mats på Nolltretton ringer om ytterligare ett jobb till månadens Nolltretton: 1
11.50-12.50 Rensar bland mejl, papper osv: 3
12.51 Mejlar Alex Schulman om felet med Aftonbladets betygssystem. De har betygen Minus samt 1-5 Plus, men var är nollan? Man kan ju inte gå direkt från minus till plus: 2
12.52 - framåt. Recenserar lite Zero-skivor: 3

13.30 Ringer Lina & Kicki på Framgångskontoret (Nollelva-kontoret) och försöker retas mitt i deras slutstress. Det går sådär: 3
14.32 Tittar ut genom fönstret, ser att det regnar och tycker det är skönt att jobba hemma. Ska jag överhuvudtaget gå utanför lägenheten idag?: 4
14.33 Ser att jag fått ett mejl av Åsa Sjöberg: 4
14.47 Får ett mejl från Monkan på Speet Spirit om en ny spelning där i slutet av november: 5

16.07 Är inne på Sköna Gröna-mejlen och ser att ännu ett band som inte bemödat sig det minsta om att kolla upp festivalens profil vill att vi ska boka dem. De kallar sig "Göteborgs råaste garageakt" och har alltså inte brytt sig att ta reda på att vi bokar vispopartister och i första hand lokala såna: 1
17.11 Får ett mejl av tjejen som "Ingen man är en ö" handlar om. Hmm...vad är detta, bäst att kolla: 3
17.14 Jerry Prütz skickar fåniga meddelanden på Facebook. Det gör han förresten hela dagarna. De flesta handlar om att jag antingen är gay eller tänd på Snusk-Pia: 2
17.50 Har ett gig i Vårdsberg på lördag. Snackade precis med dottern Johanna som ska styra upp skjuts och lite annat: 4
18.22 Klart med ett gäng Zero-skivor, tittar ut genom fönstret och ser att regnet verkar ha slutat. Kanske blir bio ändå ikväll?: 3
19.05 Jaha, nu ringde Benny på Nolltretton. Ett jobb till som måste fixas på stubben till numret som kommer på torsdag: 2
20.20 Har ätit kassler: 4 och tvingas nu lyssna på och skriva om Elektropop-Olegs album: 1
20.35 Guldgossen sms:ar att hans skiva "Brass, smicker och kvinnoaffärer" släpps idag: 3
21.12 58 av 65 platser kvar på "Abduction" 21.30. Den tar vi: 3
23.47 Hemma och skriver filmrecension. Betyg på filmen: 3
00.28 Wester MSN:ar från USA: 4
01.13 Ser kvällens "Hübinette" på SVT Play: 2
01.44 Bläddrar genom gamla nummer av Nolltretton i jakt på lite grejer till en sak jag håller på att skriva, och fastnar hela tiden i gamla reportage jag gjort: 4
02.52 Näha, dags att avsluta det jag håller på med och gå och lägga mig: 3
Till top