Bästa bloggkommenteraren korad

Tobi talar / Permalink / 5

Det finns en av mina bloggläsare som jag tycker är lite extra värt att lyfta fram. Jag vågar faktiskt hävda att han är bloggens mest uppskattade kommenterare. Han kanske inte alltid är så positiv, men han kommenterar alltid med sitt namn och vågar ryta ifrån när det är något som inte passar honom.
Vi kan kalla honom "Aktersnurra", och för att visa hur det brukar se ut när han kommenterar så kommer här hans fem senaste kommentarer:

Aktersnurra om kantareller: äckligt!
Aktersnurra om Orup: fy fan vilken sopa!
Aktersnurra om att åka räkbåt: nej fy fan så vidrigt
Aktersnurra om burkskinka: fy fan så äckligt
Aktersnurra om att jag funderar på att bli spermadonator: nej för fan det räcker med en tobi
#1 - - Bullen 1995:

och kan lägga till att det är inte mannen på bilden som skrivit brevet.

#2 - - Breivik:

hahaha....

#3 - - Madde:

Haha, himla positiv kille låter det som!

#4 - - Mr Shield:

Ja, M***e är kungen av kommentarer på denna blogg!



Börjar ju tilläggas att även Madde passar in på M***e, men det är alltså inte henne jag avser.

#5 - - Tools:

Å vilket vokabulär han har!! Jag känner verkligen att jag lyssnar när han säger nåt, för allt han säger är ju så bra... NOT

Till top